Retourneren & Terugbetaling

Op deze pagina vindt u alle vragen over hoe u een product kan retourneren.


1 - WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van uw bestelling. Het product is in de originele verpakking. Geopende en gebruikte producten vallen nog steeds onder de 30 Dagen Geld Terug Garantie. Wanneer u de geopende en gebruikte producten terugstuurt, hebt u nog steeds recht op een terugbetaling. 

Belangrijk: Volledig lege/opgebruikte artikelen vallen niet onder de Retourvoorwaarden. Het is onmogelijk om een verpakking binnen de 30 dagen op te gebruiken. Dit duidt dus op fraude.

Wij vragen u om verplicht een kopie van de pakbon & het retourformulier mee te sturen in de verpakking. Hiermee kunnen wij de retour sneller behandelen en hoeft u minder lang te wachten op de oplossing. 

2 - IK BEN NIET TEVREDEN MET HET PRODUCT OF HET VOLDOET NIET AAN MIJN VERWACHTINGEN, HOE STUUR IK DIT TERUG?

U kunt het product terugsturen met het retourformulier dat u hier en bij "Vraag 4" kunt downloaden. Hierbij dient u het retourformulier mee te sturen in de doos. De klant draagt zelf de kosten van een retourzending.

Uw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:

 

Fly Logistics

Koeisteerthofdreef 37 bus 20

2640 Mortsel

België

3 - MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD GELEVERD, HOE WORDT DIT OPGELOST?

Neem meteen contact op met de klantenservice en beschrijf uw probleem met foto's van de beschadiging het ordernummer. U krijgt binnen 24 uur antwoord met een oplossing.

4 - WAAR KAN IK HET RETOURFORMULIER DOWNLOADEN?

U kunt het retourformulier hier downloaden: Retourformulier. Dit kunt u digitaal invullen en uitprinten.

5 - HOELANG DUURT HET VOORDAT IK EEN REACTIE KRIJG OVER MIJN RETOUR?

Uw retour wordt doorgaans binnen 1 week afgehandeld. Tijdens drukke periodes kan dit tot 30 dagen in beslag nemen. Dit zal je merken omdat u zal zien dat je aankoopbedrag teruggestort is. Er wordt geen communicatie vanuit BLOOMR gestuurd om de ontvangst van uw retour of het uitvoeren van deze terugbetaling te bevestigen, behalve wanneer hier expliciet naar wordt gevraagd.

6 - IK HEB MIJN ARTIKELEN GERETOURNEERD, MAAR DEZE ZIJN NIET AANGEKOMEN BIJ BLOOMRSTORE WAT NU?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat BLOOMR niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Bewaar daarom de Track & Trace code goed. Dit is uw enige bewijs.

7 - BINNEN HOEVEEL DAGEN KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

Binnen 30 dagen na het aankomen van uw retour bij ons krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort. Deze termijn gaat in op het moment dat de producten terug bij ons aankomen.

8 - HOE ZIET DE RETOURPROCEDURE ERUIT?

Uw retour wordt afgeleverd bij ons magazijn. Zijn zullen uw retour in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Nadat er een gepast oplossing is, wordt uw order gebracht naar de klantenservice die uw retour verder afhandelt en de oplossing uitvoert. Het gehele proces duurt maximum 30 dagen in totaal.